SEA TRENDS 2022

01/04/2022 Veranderingen op het gebied van SEA Ook op het gebied van online adverteren gaan een aantal zaken veranderen. Dit komt met name door updates en ontwikkelingen van Google. Benieuwd naar welke trends het SEA landschap in 2022 gaan bepalen? Je leest ze hieronder! Responsieve zoekadvertenties In 2022 gaan responsive search ads een grotere rol spelen binnen Google. Vanaf […]

SEA TRENDS 2022 Meer lezen »

LINKBUILDING

08/04/2022 Van alle factoren die invloed hebben op de zoekresultaten is linkbuilding een van de bekendste. Hoe meer links er naar jouw website verwijzen, hoe beter, toch? Dat is vandaag de dag een stuk genuanceerder. Het gaat namelijk niet alleen om de kwantiteit maar vooral ook om de kwaliteit van de links naar jouw website.

LINKBUILDING Meer lezen »

ORGANISCH BEREIK OP FACEBOOK: WAT JE VOORAL NÍET MOET DOEN

22/04/2022 Facebooks richtlijnen zijn handig om rekening mee te houden als socialmedia-marketeer, maar eigenlijk moet iedereen die Facebook (professioneel) gebruikt ze kennen. Wat zijn Facebooks richtlijnen voor contentdistributie? Facebook heeft alle richtlijnen samengebracht in een overzicht in het ‘Transparency Center’, wat ook up-to-date zal blijven. Wij lichten er hier een aantal uit. Clickbaitlinks Gebruikers lokken

ORGANISCH BEREIK OP FACEBOOK: WAT JE VOORAL NÍET MOET DOEN Meer lezen »

E-COMMERCE OPTIMALISATIE TIPS OM JOUW CONVERSIES TE VERHOGEN

06/05/2022 E-commerce optimalisatie zou de focus moeten zijn van alle webshops die tijd en geld investeren in het aantrekken van meer bezoekers naar hun website. Want zelfs de kleinste aanpassingen aan jouw e-commerce pagina’s kunnen leiden tot een significante stijging in conversies naar verkopen. Om je te helpen hebben we 5 tips om de conversies

E-COMMERCE OPTIMALISATIE TIPS OM JOUW CONVERSIES TE VERHOGEN Meer lezen »

BEDRIJFSNAAM BEDENKEN

13/05/2022 Een naam bedenken voor je bedrijf. De ene ondernemer weet het direct terwijl de ander idee na idee doorstreept. Waar haal je inspiratie vandaan voor een bedrijfsnaam? Hoe zorg je dat deze origineel is, bij jou als ondernemer past maar ook bij je product of dienst? Je leest het hier! Je bedrijfsnaam is je

BEDRIJFSNAAM BEDENKEN Meer lezen »