WAAROM TIKTOK INTERESSANT KAN ZIJN VOOR JOUW BEDRIJF

09/09/2022   Dansvideo’s, liedjes en creatieve hacks – op het eerste gezicht is TikTok misschien niet het type platform waar sommige bedrijven mee geassocieerd willen worden. Het social media kanaal, dat eerst belachelijk werd gemaakt, heeft echter een indrukwekkende groei weten te realiseren. TikTok heeft zich binnen de kortste keren opgewerkt tot de meest gedownloade social

WAAROM TIKTOK INTERESSANT KAN ZIJN VOOR JOUW BEDRIJF Meer lezen »

CUSTOMER ENGAGEMENT VERHOGEN

12/09/2022 In deze blog bespreken we hoe je de betrokkenheid van klanten kunt vergroten. Campagnes voeren is niet genoeg voor een succesvol bedrijf. Merken en bedrijven zijn menselijker dan alleen een organisatie. Aangezien mensen sociale dieren zijn, moeten merken relaties opbouwen. Interactie met je klanten en focussen op menselijke interacties is dus een essentiële customer

CUSTOMER ENGAGEMENT VERHOGEN Meer lezen »

DE VOORDELEN VAN EEN BLOG

30/09/2022 Als je twijfelt of het nodig is om te beginnen met het schrijven van blogs voor op jouw website, het antwoord is: doen! Het is tegenwoordig zelfs van essentieel belang om ander content aan te bieden. Vergeet websites die uitsluitend gewijd zijn aan het verkopen van producten, je moet jouw klanten iets extra’s bieden. Wij

DE VOORDELEN VAN EEN BLOG Meer lezen »

WORLD MENTAL HEALTH DAY

03/10/2022 Op deze dag wordt wereldwijd aandacht besteed aan psychische gezondheid. Daarom brengen wij dit ook vandaag graag extra onder de aandacht van onze klanten! Uit onderzoek van het RIVM blijkt dat 8 op de 10 Nederlandse werkgevers mentale fitheid ziet als een belangrijke indicator voor het succes van een het bedrijf. Toch zijn er

WORLD MENTAL HEALTH DAY Meer lezen »